Inloggen
Winkelwagen

Geen items!






 





Veel gestelde vragen


Veel gestelde vragen:

Hoe lang is de levertijd?
Als u uw product bestelt, heeft u uw bestelling in de meeste gevallen binnen 1 tot 3 werkdagen in huis. 95% van het volledige assortiment van Lampe Berger hebben wij op voorraad. Het kan uiteraard voor komen dat uw product net niet op voorraad is. Producten die niet bij Superlicht voorradig zijn proberen wij binnen 10 werkdagen te leveren. Mocht de levertijd langer zijn dan normaal stellen wij u hiervan altijd op de hoogte per email. Uiteraard proberen wij dit tot een minimum te beperken.

Wat zijn de verzendkosten?
Bestellingen worden GRATIS * thuisbezorgd in Nederland. Bij een bestelling onder de € 60,00 berekenen wij €6,95 verzendkosten. Voor zendingen buiten Nederland gelden afwijkende tarieven.

Kan ik mijn bestelling altijd ruilen of retourneren?
Artikelen kunnen binnen 14 dagen na aflevering worden geretourneerd in de onbeschadigde originele verpakking met bijsluiting van een kopie van de factuur en het retourformulier. Uitzondering zijn speciale bestellingen die niet als zodanig via de site worden aangeboden of voor de klant speciaal moeten worden gemaakt; deze kunnen niet worden geretourneerd.

Zit er garantie op de producten?
Superlicht geeft standaard 2 jaar garantie op al haar producten. Hierdoor kunt u onbezorgd kopen via onze webshop.

Wat moet ik doen als de lamp beschadigd is?
Indien uw Lampe Berger product beschadigd is kunt u deze kosteloos retour sturen. Controleer daarom altijd uw bestelling direct na bezorging en meld de eventuele schade binnen 24 uur. De kosten voor het retour zenden zullen wij dan uiteraard vergoeden.

Heeft u andere vragen?
Indien u nog vragen heeft kunt u altijd contact met ons opnemen, u kunt hiervoor ons contactformulier gebruiken. Deze wordt altijd snel en duidelijk door ons beantwoord.